Premium mondverzorging uit Zwitserland / Gratis verzending voor bestellingen boven € 40

Bestellingen

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb over mijn bestelling?

Je kunt ons klantenserviceteam bereiken via ons contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023.

link

Ontvang ik een bevestiging dat mijn bestelling is ontvangen?

Ja, je ontvangt een automatische bevestigingsmail kort nadat je, je bestelling hebt voltooid.

link

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt bestaande bestellingen annuleren of wijzigen via het contactformulier. Als het technisch mogelijk is en de bestelling nog niet is verwerkt voor verzending, handelen wij graag op je verzoek.

link

Waarom is mijn bestelling nog niet aangekomen?

Als de producten die je hebt besteld beschikbaar zijn, maar je nog steeds geen verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen, controleer dan het volgende: 

  • Heb je tracking info e-mail van een koerier gecontroleerd?
  • Heb je het juiste e-mailadres ingevoerd?
  • Is de betaling al gedaan?
  • Zijn alle producten die je besteld op voorraad in ons magazijn?

Onze excuses als er inderdaad een vertraging is opgetreden bij het verzenden van je bestelling. Er zijn veel verschillende fases betrokken bij het bezorgen van je pakket, wat helaas betekent dat er soms kans is op vertraging.

Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of door te bellen naar het lokale telefoonnummer om de status van je bestelling te controleren en ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk aankomt.

link

Waar is mijn pakket?

Je ontvangt een automatische bevestiging per e-mail zodra het verzendlabel is aangemaakt. De e-mail bevat een pakketnummer, dat je kunt gebruiken om de status van je levering bij te houden bij het invoegen van koeriers-URL: https://www.ups.com/track?loc=nl_NL&requester=ST/

Met behulp van de koeriers eigen tracking link, extra wijzigingen in de leverings locatie, zoals omleiding naar ontvangst depot of naar een ander adres kan worden gemaakt voor uw gemak.

Je kunt het trackingnummer ook vinden in je klantaccount onder Mijn bestellingen in de 'Leveringsgegevens' voor de betreffende bestelling.

link

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product ontvang?

Als je het verkeerde product of een ander aantal producten ontvangt dan besteld, laat het ons dan weten via het contactformulier.

Om ervoor te zorgen dat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen, stuur ons je orderreferentienummer en geef het onjuiste product op in je aanvraag. We zullen het probleem zo snel mogelijk onderzoeken en contact met je opnemen.

link

Wat moet ik doen als mijn artikelen beschadigd zijn tijdens de levering?

Wij verpakken elke bestelling zorgvuldig en doen ons uiterste best om onbeschadigde producten te leveren. Mocht een product tijdens het transport beschadigd raken, dan helpen wij je natuurlijk graag verder.

Neem contact met ons op via het contactformulier binnen vijf dagen na ontvangst van het product en geef de volgende informatie:

  • Je order refence nummer
  • Beschrijving van de schade
  • Foto's van de schade en de verpakking

Zodra we deze informatie hebben ontvangen, zullen we de zaak met de koerier onderzoeken en je zo snel mogelijk op de hoogte stellen van de volgende stappen.

link