Verzend - en Leveringsvoorwaarden
Levering is gratis voor alle bestellingen boven 40 €. Bestellingen onder 40 € worden verzendkosten in rekening gebracht 5,9 €.
linkDe kans is groot dat je bestelling al verzonden is! Je kunt de status van je bestelling op elk gewenst moment controleren in je klantaccount onder 'Bestellingen'.
Bestellingen worden over het algemeen doordeweeks binnen 24 uur verzonden, op voorwaarde dat:
- De betaling van de bestelling is al gedaan of betaling per factuur is geselecteerd
- Alle bestelde producten zijn op voorraad in ons magazijn.
Houd rekening met extra voorbereidingstijd voor bestellingen die in het weekend en op feestdagen worden geplaatst.
We vragen om je begrip als we niet in staat zijn geweest om je items onmiddellijk te verzenden. Er zijn veel verschillende fases betrokken bij het bezorgen van je pakket, wat helaas betekent dat er soms kans is op vertraging.
Op het moment dat een bestelling is voorbereid en klaar is, wordt er een melding verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Er wordt ook een extra e-mailmelding voor koeriers verzonden, waar meer informatie over verzending en mogelijke herschikking van de bezorglocatie beschikbaar is.
Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier of door te bellen naar het lokale telefoonnummer +31 352 031 023 kantoorwerkuren om de status van je bestelling te controleren en ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk aankomt.
linkShow more
Bestellingen
Je kunt ons klantenserviceteam bereiken via ons contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023.
linkJa, je ontvangt een automatische bevestigingsmail kort nadat je, je bestelling hebt voltooid.
linkJe kunt bestaande bestellingen annuleren of wijzigen via het contactformulier. Als het technisch mogelijk is en de bestelling nog niet is verwerkt voor verzending, handelen wij graag op je verzoek.
linkShow more
Garantie & retouren
Al onze producten zijn ontwikkeld om te voldoen aan de hoogste kwaliteitsnormen en hebben daardoor een lange levensduur. We bieden echter alleen garanties voor onze Curaprox sonische tandenborstels. Deze garanties gaan twee jaar mee. Je hebt ook de mogelijkheid om de garantie volledig gratis met nog een jaar te verlengen. Om dit te doen, ga je naar je gebruikersaccount en verleng je de garantie onder 'Geregistreerde producten'.
linkProfiteer van onze eersteklas klantenservice en verleng de garantie op al onze sonische tandenborstels. Ga naar Geregistreerde producten in je gebruikersaccount en registreer een nieuw product. Hierdoor wordt de garantie verlengd van twee jaar naar drie jaar.
Als je nog geen Curaprox gebruikersaccount hebt, dan is dit het moment om er een te krijgen! Klik om aan de slag te gaan op Aanmelden in het menu boven aan de webpagina.
linkBreng ons zo snel mogelijk op de hoogte van het defecte product via het contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023. We zullen dan bekijken of we het kunnen vervangen en vertellen wat je vervolgens kunt doen.
linkShow more
Klachten
Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch door het lokale telefoonnummer in te voeren
linkGarantieclaims kunnen worden ingediend in overeenstemming met de wettelijke voorschriften.
In het geval van Curaprox Hydrosonic tandenborstels heb je recht op het verhelpen van eventuele gebreken die optreden tijdens de wettelijke garantieperiode van twee jaar na levering.
De garantie dekt geen schade en gebreken die optreden als gevolg van onjuist gebruik, behandeling of opslag, onjuiste of nalatige zorg en onderhoud, overmatig gebruik of onjuiste reparatie door een niet-geautoriseerde serviceprovider.
linkJe kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023.
linkShow more
Klant account
Je contactgegevens worden opgeslagen en automatisch ingevuld voor eventuele toekomstige bestellingen. Met je bestelgeschiedenis kunt je alle eerdere bestellingen bekijken, opnieuw bestellen en de status van je bestellingen volgen.
Met een klantenaccount kunt je ook je Hydrosonische tandenborstel registreren en zo je garantie verlengen van twee jaar naar drie jaar.
linkJe kunt hier een nieuw wachtwoord aanvragen. Desgewenst kunnen wij je wachtwoord ook handmatig voor je resetten. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023.
linkIndien gewenst kunnen wij je klantaccount voor je verwijderen. Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch door +31 352 031 023.
Als je een bestelling hebt geplaatst, zijn wij wettelijk verplicht om je gegevens zes jaar na de aankoop te bewaren.
linkShow more
Nieuwsbrief
Schrijf je in op de Curaprox nieuwsbrief om de laatste updates over het onderwerp mondzorg te ontvangen. Curaprox geeft informatie over mondhygiëne en nieuwe producten. Voor degenen die van een koopje houden, houden we je ook regelmatig op de hoogte van onze beste aanbiedingen en kortingen.
linkDoor je aan te melden voor de Curaprox nieuwsbrief blijft je op de hoogte van de laatste kortingen en speciale aanbiedingen van Curaprox. Wanneer je, je aanmeldt, krijgt je toegang tot exclusieve vouchers die alleen beschikbaar zijn voor onze nieuwsbriefabonnees. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
linkJe ontvangt enkele keren per maand informatie en aantrekkelijke aanbiedingen. We zullen je ook informeren over exclusieve speciale aanbiedingen en kortingen wanneer deze zich voordoen. Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
linkShow more